Yuri Orlov:Dünya çapında 550 milyondan fazla ateşli silah var. Bu gezegenimizde her on iki kişiden birinde ateşli silah bulunması demektir. Geriye kalan soru: Diğer on birini nasıl silahlandırabiliriz.

2005 yapımı Lord of War filminde silah ticareti yapan Yuri Orlov(Nicholas Cage)'un çarpıcı sözleri.

Konusu itibariyle zor bir yapım olmasına karşın(silah ticareti ve savaş) kimseye yaranmaya çalışmaması ile olağanüstü bir film.Ayrıca bana göre Nicholas Cage'in en iyi performansı.

6 serzeniş:

tamchee dedi ki...

Film gerçekten çok iyi ama Nicholas Cage'in en iyi performansı derken Face Off, Con Air ve City Of Angels'deki performanslarına haksızlık edilmiş olur gibi geliyor bana..!!
;)

ealturk dedi ki...

sanırım konuya olan ilgim ve bu tarz bir filmde onu izlemekten hoşnut olmam böyle düşünmemi sağlıyor yoksa Ghost Rider filmindeki performansını beğenenler bile çıkar :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Bangkok Dangerous'ta da Ghost Rider gibi fenaydı sanki
( üstelik şiddetli bir Nico sever olarak yapıyorum bu yorumu ne yazık ki :( )
Bana No Country for Old Men'deki Javier Bardem'in ucuz bir taklidi gibi gelmişti seyrederken

Umarım bu gece seyretmeyi düşündüğüm Knowing de üzmez beni...

ealturk dedi ki...

aksiyon filmlerine pek yakıştırdığımı söyleyemem Nicholas Cage'i.özellikle son dönemde oynadığı Next,Ghost Rider,National Treasure:Book of Secrets,Bangkok Dangerous,Knowing filmlerinin her biri vasat aksiyon filmleri.Bu gözler onu drama veya romantik filmlerde izlemekten zevk alıyor.

commandsys dedi ki...

don't go to war;especially with your self...

Jamini dedi ki...

bende çok fazla filmini izlemedim ama adaption veya leaving las vegas da ki performansları bence gayet iyiydi.