Sonunda beklenen oldu, dumansız hava sahası yasağı gereğince bizim de yayınımıza el kondu!


Giriş kısmını boşverin de millet tatil yapıyor, biz de yapalım diye tutturdu blog ekibi. Topluca gitmeye karar verdik biz de.* Bi anda "puff" diye yok olalım, şaşırsın tüm blogger ehli diye düşündük sonunda. Böylelikle ilk sezonumuzu da kapamış oluyoruz. Yeni sezon için bir kaç duyuru niteliğinde birkaç zerzevatımız da var. Ne bunlar?

- Efendim, yeni sezonla blog yazarlığından ayrılacaklar olacak. İş bu sebepten (yeter ulan bunu kullanmasam ölürdüm) yeni yazarlara açığız. Nasıl olacak bu. Çok basit. Yazmak isteyen iletişim kutusundaki mail adresine mail atacak. Gördünüz mü, basit. Blogun yapısını az çok bilirsiniz (bilmiyorsanız o sizin ayıbınız demeyeceğim, biraz arşive göz atın) buna uygunsanız, yahut " yeni bi akım yaratmak için geliyorum" diyor ve kendinizi Godard hissediyorsanız, o da makbuldür, buyurun gelin.

- Sanırım bi tane duyurumuz varmış. İkinciyi zorladım ama olmadı, ben de bunu yazayım istedim. Ama ikinci sezonun ilkine nazaran daha güzel ve kaliteli geçeceğine inanıyorum.

- He bir de bu ara 10 günlük. Hiçbirinizin bir yere kaybolmamasını temenni ediyor, "yeni yazı yoksa biz de yokuz" diyenlere de "ulan tüm yazdıklarımızı okudun mu ki" diye sitem ediyor, geri dönüp kaçırdığı bölümleri-yazıları okumalarını tavsiye ediyorum. Bunu ben bile yapıyorum be.

- Sezon diye tabir etmem de izlediğim onca dizinin eseri olsa gerek.

Çükü düşenler için önemli not: fotoya iki tropik ağaç, bir de hamak attık diye böyle bir yerde tatil yaptığımız düşünülmesin. Son derece mütevazı insanlar olarak Egede bir pansiyon köşesini tercih etmek istiyoruz

Kimimiz Ankara'nın kimimiz de İstanbul'un ücra köşelerinde bir yerde olacak
Kalın sağlıcakla.



0 serzeniş: