Yolda yürürken her5metredebir elime imsakiye veren biri çıkıyor. Tam "yeter ulan!" dedim ki birine, o sırada aklıma bu geldi. Hani ben de her gün tavsiye bi film sunsam, okuyucu da bunu yese dedim. iyi mi ettim bilmiyorum ama ilk 5 günün filmleri bunlar. Varsa ilerideki günler için tavsiyeniz, bekliyorum. Mümkünse benim seçkilerim kadar fazla durağan olmasınlar. Zaten millet gergin.




- Absurdistan / Veit Helmer ( Almanya )

- Diarios de motocicleta ( The Motorcycle Diaries ) / Walter Salles ( Arjantin )

- Je vais bien, ne t'en fais pas ( Don't Worry, I'm Fine) / Philippe Lioret ( Fransa )

- Reconstruction / Christoffer Boe ( Danimarka )

- Soom / ( Breath ) Kim Ki Duk ( Güney Kore )


demek inanç böyle sömürülüyormuş.

4 serzeniş:

Baran Doğan dedi ki...

"Blow Out" Brian De Palma 1981.
"Repulsion" Roman Polanski 1965.
"A Simple Plan" Sam Raimi 1998.
"25th Hour" Spike Lee 2002.
"Rope" Alfred Hitchcock 1948.

ealturk dedi ki...

umarım listenin devamı icin 'çağrı','10 emir' gibi filmleri de düşünmüşsündür.
ayrıca playlistlerde ilahi ve tasavvuf müziğine sıkça yer verilip alışma sürecinde ise sagopa kajmer'in 'kötü insanları tanıma senesi' albümü dinlenmelidir

piccolo cactus dedi ki...

Hmm benim ilk 5 gün filmlerim de bunlar olabilirdi. Seninkileri de not aldım, DC'me kavuşunca izlemek üzere.

1. "Chung Hing sam lam(Chungking Express)"- Kar Wai Wong
2. "Todo sobre mi madre(All About My Mother)" - Pedro Almodóvar
3. "Der Himmel über Berlin(Wings of Desire)" - Wim Wenders
4. "Crna macka, beli macor(Black Cat, White Cat)" - Emir Kusturica
5. "Nae meorisokui jiwoogae(A moment to Remember)" - John H. Lee

Jack dedi ki...

çok ilginç olmasalar da güzel filmler izledim son 1 hafta içerisinde. önerebilceklerim,

> Der Baader Meinhof Komplex
> Chaos Theory
> RocknRolla
> Klass
> The Holy Mountain (tamam bu biraz ilginç bi filmdi, hatta daha ilginç bişey izlemedim diyebilirim)