Yönetmen Tony Gatlif'in Sulukule'yi gezdiğini ve ardından Sulukuleyi anlatan bir de film çekmek istediğini sanırım Gadjo Dilo yazısında söylemiştik. Sulukule için bir şeyler yapmak isteyen biri daha var ki bu icraatına da başladı ; Eugene Hutz.
( bu arada bıyıklarım Alain Delon olmaktan çıktı Eugene Hutz oluyor sanırım)


Blogta şarkıcılığında ziyade oyunculuğuyla konuşulsa da malumunuz üzere kendisi şarkıcıdır (aman allahım neler öğreniyoruz). Ve devam etmekte olan konser turnelerinde çalmaya başladığı Sulukule için yazılmış bir şarkı var; Educate Thy Neighbour.

Uyandır komşunu
Kentsel dönüşüm tuzağına
Yeni bir otopark adına
Kültürün üstüne dökülen asfalta
Uyandır dostum komşunu
İzah et ona, nedir hadise
İster poker çevirirken
İster sevişme ertesinde sigara içerken


Anlaşılan bazıları bizden daha duyarlı.

Benim oldukça hoşuma gitti şarkı.
Dinlemek ve sözlerine bakmak için şuraya bi tık alayım => Tık


Belki bunlar da ilginizi çeker..
Seksi çingene fotoğrafları için Tıklayın

5 serzeniş:

milkoid dedi ki...

Hutz yapmış yine yağacağını. Sulukule iiçin oluşunu geçtim, allah için güzel şarkı yapmış :)

kard dedi ki...

travis, bence bıyıklarını blogtakipçilerine göstermenin vakti geldi..
açıkcası kent içinde sulukule gibi bi harabenin(berbat harabe) olması beni rahatsız ediyodu. buranın aslına sadık olarak, içinde orada yaşayanları da kapsayacak şekilde yeniden yapılanması şart. şart ama görülen o ki değişimi iç-dış şeklinde yapmaya çalışıyolar. e böyle yapılınca da tepkiler kaçınılmaz oluyo.
Hutz kardeşimizin de üzüntüsü burdan gelse gerek.
kardeşim allah razı olsun senden:)

(ayrıca Hutz'dan belediye burslarına ilişkin bir şarkı yapmasını bekliyorum. mümkünse içinde küfür de olsun:(

Travis dedi ki...

madem kampanyamız açıldı ben de "sigara yasagı" hakkında bi şarkı yapmasını istiyorum:)

ulan bizim sanat alemi bodrumda birbiriniz düzedursun, biz kimlerden talep eder olduk.. vay hale..

bu arada bu ülke henüz bıyıklarımı görmeye hazır deil kard :)

ealturk dedi ki...

seksi çingene eklemesi hoş olmuş blog yavaştan her kesime (seksi meksi birsey görmesek de) hitap ediyor:)

Hich dedi ki...

deli bunlar yaw.. :) ne hoş..