'Çirkinlerin sevilmemeye ve güzeller için feda edilmeye mahkûm bulunduklarını Seniha pek küçük yaşından itibaren bilmiş, anlamıştı.'

3 serzeniş:

boni dedi ki...

o gördüğüm berrak mıdır?
evet açtım araştırdım oymuş,film kadrosu çok iyi ya!

neslihan erzincan özgür dedi ki...

merhaba.bir filim sormak istiyorum.adını,dönemini ve yönetmenini bilmiyorum,oyuncularını da ama sanırım Fransız politik dönem filmelerinden biri,araştırdım ama gogle yardımcı olamadı:-)

herşeyin yasaklandığı bir dönem ve insanlar kitaplar da yasaklandığı için onları ezberliyorlar ve her kişi ezberlediği kitaba göre isimlendirliyor,kadar biliyorum. bu filmi biliyor musunuz? sevgilerimle...

Travis dedi ki...

@ Neslihan
Eğer aradığın film fransız filmi değil de fransız bir yönetmen tarafından yapılmış bir ingiliz filmi ise, sanırım Fahrenheit 451 filmini kasdediyorsun.. ki kanımca da bu :)
birazcık bloga bakınsaydın google arayıp da bulamadığını bu blogta bulmuş olabilirdin.. buyur linki

http://sigarayaniklari.blogspot.com/2009/06/fahrenheit-451.html